Статті
Вся інформація

 

Галушка Степан Іванович
Кандидат медичних наук, пластичний хірург вищої категорії, ординатор відділення пластичної хірургії з 1965 року, заступник головного лікаря з медичної частини Львівської міської косметологічної лікарні

Лічильники




Rambler's Top100
Rambler's Top100

Корисні посилання: Error: Cache dir: Permission denied!
Error: Can't open cache file!
Error: Can't write cache!

Візажисти рекомендують

Макіяж для тих, хто носить окуляри
В минулому ті часи, коли дівчина в окулярах викликала співчуття оточуючих. Сьогодні із засобу корекції зору вони перетворилися в стильний і модний аксесуар - їх носять навіть ті, у кого ...

20 січня 2011р. - четвер
У першій половині дня, незважаючи на властивий вам ентузіазм, ви можете відчувати сумніви у власних цілях. Це може призвести до внутрішніх протиріч і стати причиною погіршення настрою. У...

Найвпливовіші жінки світу бізнесу
Дискримінація за ознакою статі в корпоративному середовищі - факт, від якого не відхреститися при всьому бажанні. Менеджерами другого сорту традиційно вважаються жінки - особливо коли мо...

Таємниці серіалу "Обручка". Частина друга
Життя після смерті – так можна назвати другу частину серіалу "Обручка". Ніхто не міг навіть припустити, що історія героїв Олександра Волкова та Юлії Пожидаєвої не закінчи...

Рецепти

І варена, і печена, і смажена
Картопля запечена   Ретельно миємо 10 картоплин середнього розміру, розрізаємо навпіл. Змащуємо деко жиром, кладемо картоплю розрізаною частиною догори, зверху – шматочки са...

Курортне містечко Балчик
Курортне містечко Балчик - розташований в 40 км на північ від міста Варни, в одному з найзатишніших чорноморських заток, захищеному мисом Каліакра. Якщо дивитися з моря, то місто чарує с...

Інтерв'ю

Маша Єфросініна - з головою в мистецтві
Одні називають її найкрасивішою жінкою України, інші найрозумнішою. Марія підкоряє своєю посмішкою і відкритістю. Вона розповіла JeyBeauty про особисте, кар’єру, ставлення до мистецтва і шоу-бізнесу.

Неприступність жінки - це...
«Красива жінка завжди викликає думку, що у неї хтось є. У підсумку, вона або не дістається нікому, або тому, хто ні на яку думку не здатний взагалі ... ». А чи справді це так...

Роксолана Богуцька: Дизайнер наче порохотяг

Цього року українська дизайнерка Роксолана Богуцька відзначає ювілей свого творчого шляху. З моменту, від коли майбутня дизайнерка отримала диплом і їй стало страшно, що вона з цими знанням нікому не потрібна, пройшло десять років. Зараз, Роксолана Богуцька створює вбрання для першої леді України, зірок вітчизняного шоу-бізнесу, розробляє дизайн для окулярів, з 1998 року є постійним учасником Національного тижня прет-а-порте і має ще чималий запас ідей до реалізації у творчому житті. Проте, найголовніша мрія дизайнери, народити доньку.

 

Десять років – час, який дозволяє підбити певні підсумки. Ви, напевно, ставили перерід собою якісь цілі. Чи все вдалося втілити у життя?


Я не ставила собі ціллю відзначати цю дати, це просто десять років, від часу, коли я почала займатися модельним бізнесом. Чи я досягнула чого хотіла? Скажу так, напевно, кожна людина, яка чимось займається, вона не ставить перед собою за мету досягнути чогось конкретного, особливо, якщо це творча людина.  Це творчій шлях, який можливо розвивався сам по собі, можливо завдяки праці. Я не ставила перед собою конкретної мети, все само складалося.

За цей час у вас було багато клієнтів, ви можете когось відзначити? Можливо, хтось особливо був цікавий, любив експериментувати?


Є багато клієнтів, з багатьма цікаво працювати, звикаєш до них. У нас є певне взаєморозуміння, яке забезпечує довгу співпрацю. Коли немає розуміння, на довгу співпрацю не може розраховувати ніхто. Кожен для мене є особливим, чи звикла жінка, яка дбає про свій образ, чи зірка. Кожен потребує свого підходу, свого образу. Тому з кожним цікаво працювати.

З дружиною Президента України Катериною Ющенко ви знайшли спільну мову? Хто більше до кого прислухається?


Так ми працюємо кілька років. І це не тільки була співпраця до інавгурації. З того часу розпочалася співпраця зі створення індивідуального образу, стилю, нарядів, які добиралися чи робилися для тих чи інших подій, зустрічей на найвищих рівнях в країнах Америки чи Європи. Для кожної такої події ми розробляли своє вбрання. Мені з цією людиною дуже цікаво працювати. Вона надзвичайно приємна, цікава жінка, добра. У нас немає складності у спілкуванні. Це дає можливість краще пізнати людину. Якщо ти її добре знаєш, не тільки зовнішні моменти, а й внутрішні, тоді дизайнеру легше працювати, створювати образ в одязі. Ми прислухаємося одна до одної. Вона висловлює свої бажання, але завжди прислуховується, до того що я пропоную. Я можу реалізовувати себе, як дизайнер. Завдяки її побажанням, я реалізую багато своїх творчих планів на конкретній людині, це не просто подіумні речі, які ніколи не матимуть своєї господині.

Якщо брати на загал українську еліту, бомонд чи модно одягатися в українських дизайнерів?


За останні роки ситуація дуже змінилася. Багато клієнтів, шукають можливості зробити індивідуальне вбрання. Саме індивідуальний підхід дозволяє підібрати одяг, який людині дуже пасує, розкриває її індивідуальність. І звичайно, що повинна бути стовідсоткова впевненість, що в будь-якому товаристві ви будите одна в такому вбранні. Останнім часом було багато випадків, що зустрічалися люди в однаковому одязі від відомих світових брендів. Тому, чим більше таких нюансів було, йде звертання до українських дизайнерів. Це одна причина. Інша – кожен шукає індивідуального підходу до себе, бо жінки не завжди мають стандартні розміри, не всім пасує модний силует, який презентують світові бренди. Тому кожен хоче знайти свій одяг, розвивається пошиття індивідуального одягу.  Я би сказала, що вдвічі більше людей, звертаються до дизайнерів.

Зараз є дуже багато молодих дизайнерів, чи зможуть вони зайняти свою нішу?


Я думаю, що багато дизайнерів має і буде мати можливість себе реалізувати. Їм зараз легше, ніж нам тоді, коли нічого не було і треба самим прокладати шлях. Зараз є попит на таку співпрацю, можливо співробітництво не тільки індивідуальне, з клієнтом, а й робота з фабриками, комерційними структурами, починають купувати ідеї не тільки західних марок, а й українських брендів. Це з кожним роком стає все популярнішим і кожен дизайнер почуває себе потрібним, реалізованим. Чим більше наша економіка потребуватиме дизайнера із своїм менталітетом, відчуватиме, що потрібно користуватися внутрішнім потенціалом, тим більше українських дизайнерів зможе реалізовувати себе. На всіх показах у світі, на всіх тижнях моди, країну представляють 50-60 дизайнерів і всі знаходять своє місце.

Повертаючись до вашої творчості, ви пам’ятаєте скільки колекцій створено протягом цих років?


Я думаю, близько двадцяти.

Серед них ви можете якусь відзначити?


Кожна улюблена, дітище, в яке вкладаєш багато праці, душі. Пригадую одну з перших колекцій, яку ми присвятили творчості Віктору Вазарелі, це такий оп-арт, який був перенесений у костюм, в одяг, в об’єм. Після цієї важкої праці, філігранної роботи, де чорно-біла картина складалася із трьохсот частин, а ми все-таки  переносили її в об’єм, на фігуру і робили з неї сукні, я зрозуміла, що наша команда може робити абсолютно все.

Ваші улюблені матеріали хутро шкіра, це ваша ніша, а  в роботі з іншими матеріалами, ви так само впевнено почуваєтеся?


Ми працюємо з усіма матеріалами. Хутро, шкіра – це те з чого починали. Я себе добре тут почуваю і рахує, і свою команду професіоналами. Ми працюємо з натуральними матеріалами, шовком, вовною – матеріалами, з якими не легко працювати. Потрібно багато майстерності, професіоналізму від конструкторів, майстрів. Цікаво з усіма матеріалами. Улюблені, зрозуміло, шкіра і хутро.

А яке хутро вам найбільше подобається?


Не можу сказати, кожне маю свою фактуру, пластику я люблю поєднувати різні фактури хутра, шкіри. Зараз, ми навіть працюємо з шкірою вугра, лосося. Чим  більше фактур є, тим цікавіше, особливо, коли вони в одному кольорі, страшенно люблю працювати з чорним кольором. Це для мене був такий тренд, коник, в кожній колекції використовую чорний. 

Ви почали займатися дизайном окулярів, чи робитимете ще щось?


Не знаю. Треба, перш за все, вдосконалювати те, що ми робимо, почуватися там впевнено і професійно. Можливостей багато. Плануємо ще робити аксесуари – сумочки. Зараз, це мене цікавить багато років, працюємо над окремою колекцією чоловічого одягу.

Для чоловіків важче шити?


Ні, чоловіки більш консервативніші. Хоча в чоловічій моді, і чоловікам це подобається, є хутро, хутро зі шкірою. Це актуально, ми цим постійно займалися, але ніколи не виносили на глядацькій суд цілі колекції.

Окресліть модні тенденції цього сезону?


В моді жіночість та елегантність. Щодо кольорів, то і надалі залишається актуальним чорний, в моді бежевий, яскраві барви відійшли на другий план. На  п’єдесталі знову сукні та сарафани. Якщо говорити про хутро, то цього сезону актуальне поєднання різних його видів, ворсу різної довжини. Поєднання лаку і хутра.

Від чого залежить ідеальний образ жінки?


Від самої жінки. Кожній пасує, щось своє, залежить від характеру, рис обличчя, кольору очей, фігури. Ця сукупність складає стиль. Саме цій жінці пасує, те, що може не пасувати іншій, з такою ж фігурою, такими ж рисами обличчя, але зовсім іншим характером. Таким чином я підбираю образ, індивідуальний стиль для всіх своїх клієнтів. Коли я не знаю клієнтів, не знаю їх характеру, тоді важче працювати, мені потрібен якийсь період, щоб їх взнати. Коли я знаю людину, я можу сказати, що клієнтці пасуватиме, в чому вона себе зможе виразити, зможе бути на багато відсотків краща, гарніша, яскравіша, для цього потрібно знати внутрішній стан жінки.

А на себе часу вистачає?


Ні, звісно. Але я стараюся, публічне життя потребує догляду за собою, але завжди дивлюся через призму свого характеру на саму себе… і на всі колекції дивлюся через свою призму. Всі мої колекції жіночі,  елегантні. Я завжди дивлюся, чи я би одягнула таку річ, чи вона мені до душі? Таким шляхом я працюю, створюю колекції.

Ви демонстрували у Львові колекцію з елементами української вишивки, продовжуватимете працювати у цьому напрямку?


Ця колекція була досить трудомістка по навантаженню етнічними елементами. Вона на 90% була зроблена із  старих вишивок. Можливо, було б потрібно поставити на цьому крапку і сказати, що досить, але вона є ще багато не зроблених речей, ми бачимо ще величезне поле діяльності. Є багато замовлень. Ця колекція дуже сподобалася моїм клієнтам. Її підтримали в Києві, у Львові, у мене є клієнти з Москви, які із задоволенням купують такий одяг, я вже не говорю про діаспору. Швейцарія, Англія, Німеччина, Канада, США замовляють такі речі. Це нова родзинка, друге життя української старої сорочки, ми звикли, що вона така і не інакша, і коли сорочка дістає друге життя в сучасному крої, силуеті, з модними акцентами, але тим не менше вона етнічна, українська, це цікаво. Я сама для себе зробила відкриття, не сподівалася, що з цієї ідеї можливий такий розвиток. Ніхто не знає, можливо вона потягне за собою іншу колекцію, це величезний потенціал, величезне зацікавлення.

Для того аби творити, вам потрібен якийсь певний настрій?


Звичайно повинен бути настрій, відпочинок, творче натхнення, як кожній творчій людині. Натхнення, воно приходить само собою, іноді з таких речей, з яких простій людині важко його почерпнути. Це може бути подорож, зустріч, відвідання виставки, перегляд фільму. Важливе спілкування, читання літератури, це постійний процес. Ти такий…наче порохотяг. Знаєте, буває, вголос хтось скаже інформацію, ти дивишся якийсь фільм, тобто тобі здається, що ти слухаєш чи дивишся, а насправді, я розумію, що я для себе почерпнула якусь ідею. Можливо це не кожен зауважує, але коли ти постійно в цьому живеш, постійно думаєш над створенням нової колекції – це такий нон-стоп, ти постійно повинен мати творче натхнення, якщо його немає, краще на кілька днів відключитися, почитати художню книжку, поїхати кудись, тоді натхнення почне приходити просто із побуту, життя навколо тебе.

Дякую за розмову.

 
Розмовляла Наталка Вогник

Надіслати другові

< Назад

 
pobiglu litatuприємна жіночка, мені сподобалась, гарні речі - вишукано і зі смаком.
Ваше ім'я *
Ваш e-mail *
Ваша відповідь*
Введіть код, зображений на рисунку: